Direktlänk till inlägg 8 april 2010

Torsdagfan och snart fridag

Av Dan Andersson - 8 april 2010 22:10

Fattar ni hur många gånger jag har stått och tittat på en röd jävla lampa nere vid tolita station.Tåghelvetet kommer aldrig, ångesten börjar krypa på mig sakteliga.Snälla bli vit lampa snälla bli vit snälla! Min telefon har inte täckning nere icentrala tolita fattar ni vad upphetsad man kan bli. Plötsligt händer det något ett svagt muller i horisonten BUSSEN KOMMER HALILULIJA !!!! kANSKE KOMMMER JAG ITID TILL JOBBET! Mina hårt provade medresenärer i bussen nickar slött, vi kommer nog fan till jobbet idag ochså. Framme i tätorten kil står det inte någon buss och väntar på oss. Kan nån tipsa om en bra antidepresivmedicin? Min elev stod och vänta på mig nere på skolan. Efter att vi blivit vänner fixat fram fordon blåst i alcotesten trog vi ut på stan. Jag hade två kompisar med ute på ett stadsäventyr, dom var superduktiga. Livet på en trafikskola kan gämföras med att sitta i en superstor tvättmaskin som kör helvetespogrammet med supercentrifug och ca 800 grader. Istället för sköljmedel använs blod svett och tårar.SNART ÄR DET FREDAG.............

 
 
Ingen bild

Dotern

10 april 2010 15:10

pappa snälla, lär dig att skriva ordentligt.. Är det du som blir Blondinbella 2? ;P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dan Andersson - 24 juni 2010 12:18

Äntligen ledigt. Jag har hunnit läka ut mina sår efter 50-års kalaset, DET VAR SKITROLIGT ATT TRÄFFA SLÄKTEN.Jag funderar på att ha en whiskyprovning snart.Min dotter fixa sitt körkort på min födelsedag det var min stora present.Min älskade sambo gav...

Av Dan Andersson - 2 maj 2010 09:52

Från kaos till kosmos på en helg.Tre månaders helvete är över.Det började som en oro på torsdagen, min kollega och jag satt med det sista på risktvåan till mc.Vi blev hungriga,så vi gick in på irlänska puben och försåg oss med lite matnyttigt.Det krö...

Av Dan Andersson - 25 april 2010 18:39

I helgen har det hänt jag har äntligen fått inspiration att måla. Det var meningen att ställa ihop en liten miniutställning för min slocknade passion målaritailustrera.Jag känner mig som en oskuld på nakenbad just nu.Jag vill  jävligt mycket men jag ...

Av Dan Andersson - 17 april 2010 21:34

Äntligen skulle det det hända, Månader med funderingar, idag var det sanningens ögonblick. Skulle min teoretiska skiss hålla den hårda granskning som mina kollegor hade på mig.Det är nyttigt med kritisk granskning, tro mig,Jag förberede mig så gott d...

Av Dan Andersson - 13 april 2010 20:56

  Solen sken massa plusgrader kan det bli bättre traktorväder.Traktormässa på norra fältet får man inte missa, Vi samlades på färjestadstravbana sen åkte vi snabbt ut till norra fältet.Alla som borde vara där var det. Vi började med trädgårdsmaskiner...

Ovido - Quiz & Flashcards