Direktlänk till inlägg 9 april 2010

HELGEN ÄR HÄR.

Av Dan Andersson - 9 april 2010 22:56

Fredag betyder halka i min värld.Fyra förväntansfulla elever väntar spänt på att få åka till grums för den obligatoriska riskutbildningen. Min käre sambo t ransporterade mig till karlstad utan fördröjningar och missöden idag på morronen. Grums brukar inte bjuda på sol och värme direkt, regnar det så kommer det från sidan blåser gör det i180km/timman. När vi åkte ner till halkbanan är det skrämmande tyst i bilen jag brukar lätta upp stämningen med situationsanpassade frågor. Nere på nyänga köper jag oftast lite godis som jag konsumerar under utbildningen.Idag strålade solen fullt ut 12 grader varmt ingen vind att tala om gjorde att banorna höll sig hala hela tiden. Jag delade övningarna med banchefen det är inte varje dag tro mej. Mina elever skötte sig efter förväntan bra. Hemresan gick lättare än vanligt mina elever andades ut slappnade av och gick vidare.DAGENS VÄDER VAR GLASSVÄDER brudarna  på jobbet mina arbetsolegor skrek efter glass chefen hade åkt hem så vi köpte MAGNUNMGLASS FÖR HELA SLANTEN .Njutningen var total det var så tyst i fikarummet att man hade kunnat hört en nål falla till golvet.Jag tog ut mc i sommarvädret och åkte hem jag behöver avrostas jag är stel som ett kylskåp på mc min mckollega och jag tänker leka vuxenlekar ihelgen på mc. Det kommer en utförlig rapport om mclekarna i nästa blogg god natt.

 
 
Ingen bild

Syrran

10 april 2010 17:46

Men hur har detta gått till, hur hittade du fram till datorn och framför allt vem har lärt dig att blogga... tur man sitter ner...skoja bara.. Hej din älskade syster här, kul att du bloggar ska följa den slaviskt... jävlar va snygg du är på kortet... puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dan Andersson - 24 juni 2010 12:18

Äntligen ledigt. Jag har hunnit läka ut mina sår efter 50-års kalaset, DET VAR SKITROLIGT ATT TRÄFFA SLÄKTEN.Jag funderar på att ha en whiskyprovning snart.Min dotter fixa sitt körkort på min födelsedag det var min stora present.Min älskade sambo gav...

Av Dan Andersson - 2 maj 2010 09:52

Från kaos till kosmos på en helg.Tre månaders helvete är över.Det började som en oro på torsdagen, min kollega och jag satt med det sista på risktvåan till mc.Vi blev hungriga,så vi gick in på irlänska puben och försåg oss med lite matnyttigt.Det krö...

Av Dan Andersson - 25 april 2010 18:39

I helgen har det hänt jag har äntligen fått inspiration att måla. Det var meningen att ställa ihop en liten miniutställning för min slocknade passion målaritailustrera.Jag känner mig som en oskuld på nakenbad just nu.Jag vill  jävligt mycket men jag ...

Av Dan Andersson - 17 april 2010 21:34

Äntligen skulle det det hända, Månader med funderingar, idag var det sanningens ögonblick. Skulle min teoretiska skiss hålla den hårda granskning som mina kollegor hade på mig.Det är nyttigt med kritisk granskning, tro mig,Jag förberede mig så gott d...

Av Dan Andersson - 13 april 2010 20:56

  Solen sken massa plusgrader kan det bli bättre traktorväder.Traktormässa på norra fältet får man inte missa, Vi samlades på färjestadstravbana sen åkte vi snabbt ut till norra fältet.Alla som borde vara där var det. Vi började med trädgårdsmaskiner...

Ovido - Quiz & Flashcards