Direktlänk till inlägg 11 april 2010

Busa på hoj

Av Dan Andersson - 11 april 2010 20:23

Miltals med grusväg solen skiner kan det bli bättre. Som en helgbonus fick det bli lite mcstånka på mjuk tjälskottsväg jag var inte ensam. När jag kom hem hade jag svårt att ta av mig hjälmen, hornen tog i som tillfälligt växt ut på  det förvandlade huvudet. Kroppen är inte van att stå på fotpinnar och leka mclekar så det stränar på ställen som gud glömde. Jag är stolt över mig själv i helgen jag har börjat med båten. Jag måste lägga ut lite bilder på frida så jag får ett sug efter henne. Båten ska vår fixas  sen blir det mc eller fyrhjuling för hela slanten. Jag får nog göra den berömda LISTAN nu så man ser när ett jobb är klart .Automatiskt  när sommartiden indräder skulle automatiskt dygnets tjugofyra timmar vara förtioåtta. Fan vad mkt man måste fixa så fort det blir vår. Det måste grävas fram grill så det oligatoriska grilloset kan sprida sig i omgivningen.Sommar betyder öl och grillat för mig. Hoppas att ida löper under veckan så detta vansinne tar slut. Det börjar bli jobbigt med ylande hundar och blodiga golv avstångningar och kravallstaket. Jag skulle börja med ateljejobbet under helgledigheten men det blir under veckan istället. Det har kommit in basilusker i maten i helgen flera av våra ungdommar blev skitdåliga i magen.Jag klarade mig utan fysiska problem jag tror det beror på den stadiga virren som slank ner så sött framför tv under körslaget.  

 
 
Ingen bild

daniella

12 april 2010 15:12

haha, maten var de inga fel på. Måste vart någon som har lagt något i min cola.. :p

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dan Andersson - 24 juni 2010 12:18

Äntligen ledigt. Jag har hunnit läka ut mina sår efter 50-års kalaset, DET VAR SKITROLIGT ATT TRÄFFA SLÄKTEN.Jag funderar på att ha en whiskyprovning snart.Min dotter fixa sitt körkort på min födelsedag det var min stora present.Min älskade sambo gav...

Av Dan Andersson - 2 maj 2010 09:52

Från kaos till kosmos på en helg.Tre månaders helvete är över.Det började som en oro på torsdagen, min kollega och jag satt med det sista på risktvåan till mc.Vi blev hungriga,så vi gick in på irlänska puben och försåg oss med lite matnyttigt.Det krö...

Av Dan Andersson - 25 april 2010 18:39

I helgen har det hänt jag har äntligen fått inspiration att måla. Det var meningen att ställa ihop en liten miniutställning för min slocknade passion målaritailustrera.Jag känner mig som en oskuld på nakenbad just nu.Jag vill  jävligt mycket men jag ...

Av Dan Andersson - 17 april 2010 21:34

Äntligen skulle det det hända, Månader med funderingar, idag var det sanningens ögonblick. Skulle min teoretiska skiss hålla den hårda granskning som mina kollegor hade på mig.Det är nyttigt med kritisk granskning, tro mig,Jag förberede mig så gott d...

Av Dan Andersson - 13 april 2010 20:56

  Solen sken massa plusgrader kan det bli bättre traktorväder.Traktormässa på norra fältet får man inte missa, Vi samlades på färjestadstravbana sen åkte vi snabbt ut till norra fältet.Alla som borde vara där var det. Vi började med trädgårdsmaskiner...

Skapa flashcards