Direktlänk till inlägg 17 april 2010

Dagen D.Min alldeles egen dag.

Av Dan Andersson - 17 april 2010 21:34

Äntligen skulle det det hända, Månader med funderingar, idag var det sanningens ögonblick. Skulle min teoretiska skiss hålla den hårda granskning som mina kollegor hade på mig.Det är nyttigt med kritisk granskning, tro mig,Jag förberede mig så gott det gick. Vi samlades på gamla flygplatsen där våran nya frafikövningsplats ligger.Ett riktigt brakskitargäng gick runt som  förvirrade höns  ute på banan,när jag och min arbetskollega kom fram med bågarna.Inte en motorcyckel så långt ögat kan se, konstigt. RISKUTBILDNING 2 värkarna har startat, vattnet har gått. Som den blygsamme kille jag alltid är tog jag befälet.Vi är tre trafikskolor som har bestämt oss för att samarbeta i sommar med risktvåan på mc, vilken utmaning.Varje trafikskola har gått hemma och grunnat på den egna översättningen av myndighetens författning.Ivanlig ordning har en kursplan lämnats in, granskats, godkänns, ändrats alltså en jävligt stressig situation.Om man visar det minsta svaghetstecken i djurvärlden blir man uppäten.Förstår ni min situation nu med en liten skiss i min hand, Ett självsäkert yttre gör en säljare rik.Dom tre giganterna blev inte osams första dagen,detta bådar gått för sommarens äventyr,jag har min bild av riskutbildning två ganska klar för mig.Ändå såg jag nått nytt när helheten stog klar för mig.Häftigt,Vi hade tur med vädret ochså,Jag klara mig från regn precis.Ikväll firar jag med älgfele och potatisgratäng fan va gött det var.Min älskade jobbar inatt så jag har bara mina hundar som sällskap.Idadamp har haft sin superhelg denna helg, fyra parningar med bulten från säffle,kan det bli bättre.Man skulle vara hund.Jag kommer att dagligen rapportera om denna supergraviditet.Om nio till tio veckor börjar min semester.Vill det sig väl har vi gått igenom ett földop,tio små hundvalpar,tvåtusen småbal hö,en allvarlig och dödlig canser.Jag måste orka med båten ihelgen ochså.Imorron ska soffan ut så jag kan börja planera för min konsthörna.Fattar ni att jag behöver en plats för vila och återupphämtning. Jag tänker nu sakta smälta framför tvn. Imin vänstra näve har jag mitt favvoglas virre.Med min högra näve når jag skålen med chips och ostkrokar,Min parabol möjliggör att jag garanterar er att jag kommer att somna sött.

 
 
Ingen bild

Syrran

18 april 2010 19:28

God kväll min käre bror...
Jag ser att du/ni haft en bra helg, det har vi med. Jag fick för mig i ett svagt ögonblick och en tom vinflaska senare nu i vintras att jag skulle sy om dynorna i husvagnen. Jag hade hoppats att hela min omgivning hade glömt min lilla oskyldiga mening men icke den hade minsann fastnat i hårddisken.... ja vad gör man bara att ta sig i kragen. Sagt och gjort idag har det inhandlats 21 meter tyg som ska förvanlas till dynor på ett outgrundligt sätt. Så idag har jag strippat dynorna och efter 7 jävla skit och 13 fan osv var det bara att börja sprätta. Nåväl vår älskade mor skulle få ägg av oss så då fick hon jobba sig till dom helt enkelt. Ha det nu så bra, kram Vi i Degerfors.
PS fick en hjälm i dag av lilla hjärtat, han är så snäll ds

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dan Andersson - 24 juni 2010 12:18

Äntligen ledigt. Jag har hunnit läka ut mina sår efter 50-års kalaset, DET VAR SKITROLIGT ATT TRÄFFA SLÄKTEN.Jag funderar på att ha en whiskyprovning snart.Min dotter fixa sitt körkort på min födelsedag det var min stora present.Min älskade sambo gav...

Av Dan Andersson - 2 maj 2010 09:52

Från kaos till kosmos på en helg.Tre månaders helvete är över.Det började som en oro på torsdagen, min kollega och jag satt med det sista på risktvåan till mc.Vi blev hungriga,så vi gick in på irlänska puben och försåg oss med lite matnyttigt.Det krö...

Av Dan Andersson - 25 april 2010 18:39

I helgen har det hänt jag har äntligen fått inspiration att måla. Det var meningen att ställa ihop en liten miniutställning för min slocknade passion målaritailustrera.Jag känner mig som en oskuld på nakenbad just nu.Jag vill  jävligt mycket men jag ...

Av Dan Andersson - 13 april 2010 20:56

  Solen sken massa plusgrader kan det bli bättre traktorväder.Traktormässa på norra fältet får man inte missa, Vi samlades på färjestadstravbana sen åkte vi snabbt ut till norra fältet.Alla som borde vara där var det. Vi började med trädgårdsmaskiner...

Av Dan Andersson - 12 april 2010 19:49

Sex på morgonen,klockan alltså .fem grader kallt . När en ovan medelålders man i den absoluta toppkondisen tar på sig säkerhetstället utvecklas stor värmeutveckling. Tur att man har värmehandtag det är ju så gött. Jag blev omkörd av en riktig motorcy...

Skapa flashcards