Direktlänk till inlägg 24 juni 2010

Semester....................hängmatta........god bok....kall öl.

Av Dan Andersson - 24 juni 2010 12:18

Äntligen ledigt. Jag har hunnit läka ut mina sår efter 50-års kalaset, DET VAR SKITROLIGT ATT TRÄFFA SLÄKTEN.Jag funderar på att ha en whiskyprovning snart.Min dotter fixa sitt körkort på min födelsedag det var min stora present.Min älskade sambo gav mig en konstkurs på en vecka det ska bli skitkul.Det blev en hel del presenter,pengar till en ny digitalkamera,starka drycker,osv,Nu har det blivit ett lugn här i tolita som känns nästan kusligt,Min enda son lämnade mig och flyttade hemifrån,min  svärmor har kommit i vigd jord.Dottern i huset är spårlöst borta.Man kan ibland på avstånd höra ljudet av den VITA VOLVON.Pengarna är snart slut,eller magen skriker då kan jag få träffa mina älskade barn igen.Mina hademorahöns växer så det knakar,Bella blir bara mer och mer bella som italjenaren skulle ha sagt.Det ska göras enhel del projekt på gården på semestern.Jag återkommer med redovisning av detta, fortlöpande i mitt bloggande,detta förbannade väder ställer till det för oss,ska vi slå, eller ska vi vänta,denna frukansvärda vånda som varje bonnjävel levt med ihela sitt liv.Det ska slås,vändas,pressas,våndas,stånkas,buntas,SKÖRDEFE
STAS.Om man medverkar med muskelkraft under höbärgningen får man frisk luft,solsken,små jävla bett,röda märken efter halmbalar,tafsande bönder,belöningen blir,lätt att sova,kan bada ikallt vatten,långa armar,god mat och dryck.Det kommer en utförlig rapport om konstkursen i Molkom löpande.Syns snart igen.

 
 
Ingen bild

Syrran

9 juli 2010 21:26

Nu har syster yster SEMESTER !!!!!

 
Anna

Anna

13 juli 2010 20:09

Dan, min vän - du har meddelande på min blogg... Ett inlägg tillägnat helt till dig.

http://limelight.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dan Andersson - 2 maj 2010 09:52

Från kaos till kosmos på en helg.Tre månaders helvete är över.Det började som en oro på torsdagen, min kollega och jag satt med det sista på risktvåan till mc.Vi blev hungriga,så vi gick in på irlänska puben och försåg oss med lite matnyttigt.Det krö...

Av Dan Andersson - 25 april 2010 18:39

I helgen har det hänt jag har äntligen fått inspiration att måla. Det var meningen att ställa ihop en liten miniutställning för min slocknade passion målaritailustrera.Jag känner mig som en oskuld på nakenbad just nu.Jag vill  jävligt mycket men jag ...

Av Dan Andersson - 17 april 2010 21:34

Äntligen skulle det det hända, Månader med funderingar, idag var det sanningens ögonblick. Skulle min teoretiska skiss hålla den hårda granskning som mina kollegor hade på mig.Det är nyttigt med kritisk granskning, tro mig,Jag förberede mig så gott d...

Av Dan Andersson - 13 april 2010 20:56

  Solen sken massa plusgrader kan det bli bättre traktorväder.Traktormässa på norra fältet får man inte missa, Vi samlades på färjestadstravbana sen åkte vi snabbt ut till norra fältet.Alla som borde vara där var det. Vi började med trädgårdsmaskiner...

Av Dan Andersson - 12 april 2010 19:49

Sex på morgonen,klockan alltså .fem grader kallt . När en ovan medelålders man i den absoluta toppkondisen tar på sig säkerhetstället utvecklas stor värmeutveckling. Tur att man har värmehandtag det är ju så gött. Jag blev omkörd av en riktig motorcy...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards