Alla inlägg den 4 april 2010

Av Dan Andersson - 4 april 2010 20:59

Hästar in hästar ut, vintern har varit hård mot hagarna så drängen har jobbat i hästskit upp till anklarna sol i ögonen flugor i munnen ca 12 meter sek sydlig vind hörde sångsvanar i sträck våren är på väg . Fyra fingrar  FAMOUSE GROUSE gjorde att kvällen blev så bra som jag tänkte alldeles allena inga barn hemma chefen är på jobbet KK ALTSÅ KÅTA KEIRON våran aldeles egna goldenhanne leker husvagn efter DAMPIDA. det börjar bli farligt att släppa dom själva.JOBBIGT FINNS DET NÅN SOM HAR ETT RUM ATT HYRA UT.ÄR det inte snö så har vattnet försvunnit eller alla hästarna rymt eller veden tagit slut. Min egen hälsa är bra tror ja, på nyåret lova jag att inte dricka några öl  förän midsommar,Jag måste ha varit jävligt full sa en av mina arbetskollegor. Idag fick ja prova grannens leksak det var en stor upplevelse 800 kubik  jag hade svårt att dölja min stora upphetsning chefen såg allt sammans vad gör vi.  JAG MÅSTE BÖRJA MED BÅTEN, är det nån som är intresserad av  en 8 meters ekbåt i sina bästa dagar kontakta mig snarast. Förstår ni vilken rävsax jag sitter i.Eftersom jag inte kunde starta kvasten år kom jag inte till blåkulla förstår ni vilket trama detta innebär jag har tur  kärlek men otur i penngar viken tur jag har. PS för 100 år sedan hade jag blivit bränd på bål.tro mig det är sant.,

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards