Alla inlägg den 6 april 2010

Av Dan Andersson - 6 april 2010 20:48

Det började bra tåget kom mot förmodan i tid denna lugna morgon.Väl inne på min arbetsplats fick jag fram mitt körschema fixa alla utbildningskort tog en kaffe andades ut. Tvättdag tanka och dammsuga brukar gå som en dans.Mina arbetskamrater droppade in trötta men målmedvetna för en snabb kaffe och sen ut.När alla sjukdomar gåtts igenom tyckte vi synd om varandra en liten stund. Åskan slog ner hårt i centrum av rummet. Vi var dubbelbokade på teorilektionen.Efter ett högljutt krismöte var vi överens, vi startar fort och ökar farten. När krisen var över var alla glada och nöjda. Kvällen bjöd på mera överaskningar, jag tog första mc-turen hem i 2,5 grader+, mörker och tjälskador LYCKAN VAR FULLSTÄNDIG.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards